Felanmälan

Vart vänder jag mig när något krånglar i huset?

Hissen fungerar inte, kontakta Sören Jansson eller My Henstam. 

Någon har fastnat i hissen, använd nödtelefonen som finns i hissen eller ring Lyftservice.

Stopp i avloppet, kontakta Sören Jansson eller Bo Hellman. Om det är akut eller ingen är hemma ring Boservice.

Vattenläcka, ring Boservice. Stäng själv av inkommande vatten i trapphuset.

Något är trasigt i tvättstugan, kontakta Sören Jansson. Om det är akut eller ingen är hemma ring Köksmiljö.

Kallt i lägenheten, kontakta Sören Jansson.

Parkering för hantverkare, kontakta Camilla Dolk.

Saknar parkeringslapp, 20-minuters, kontakta Camilla Dolk.

Tillfälligt parkeringstillstånd, kontakta Camilla Dolk.

Gästlägenheten, kontakta Bo Hellman.

Frågor kring parkeringskön, kontakta Birgitta Rydolw.

Något trasigt i gymmet, kontakta Sören Jansson.

Ändra namn på dörren, kontakta Felicia Alriksson.

Behöver ytterligare låsbricka (tagg) eller har du tappat en tagg, kontakta Birgitta Rydolw eller Felicia Alriksson.

Trasig lampa i trapphuset, skriv upp på tavlan i källarkorridoren i 4A.

Tappat nyckeln till lägenheten, ring Certego som har huvudnyckel, du får betala för utryckningen.

Styrelsen
Birgitta Rydolw, 073-535 12 82
Sören Jansson, 070-699 02 31
Agneta Ekström, 070-305 80 63 
Bo Hellman, 073-961 40 38
Camilla Dolk, 072-016 16 68
Felicia Alriksson, 070-754 42 76
My Henstam, 070-286 42 12

Leverantörer 
Boservice, jour dygnet runt, 018-18 74 01
Lyftservice, jour dygnet runt, 018-12 60 60
Köksmiljö, dagtid vardagar, 018-13 59 01