Felanmälan
Vart vänder jag mig när något krånglar i huset?
Hissen fungerar inte, kontakta Sören Jansson eller My Henstam.
Någon har fastnat i hissen, använd nödtelefonen som finns i hissen eller ring Lyftservice.
Stopp i avloppet, kontakta Sören Jansson eller Bo Hellman. Om det är akut eller ingen är hemma ring Boservice.
Vattenläcka, ring Boservice. Stäng själv av inkommande vatten i trapphuset.
Något är trasigt i tvättstugan, kontakta Sören Jansson. Om det är akut eller ingen är hemma ring Köksmiljö.
Kallt i lägenheten, kontakta Sören Jansson.
Parkering för hantverkare, kontakta Camilla Dolk.
Saknar parkeringslapp, 20-minuters, kontakta Camilla Dolk.
Tillfälligt parkeringstillstånd, kontakta Camilla Dolk.
Gästlägenheten, kontakta Bo Hellman.
Frågor kring parkeringskön, kontakta Birgitta Rydolw.
Något trasigt i gymmet, kontakta Sören Jansson.
Ändra namn på dörren, kontakta Felicia Alriksson.
Behöver ytterligare låsbricka (tagg) eller har du tappat en tagg, kontakta Birgitta Rydolw eller Felicia Alriksson.
Trasig lampa i trapphuset, skriv upp på tavlan i källarkorridoren i 4A.
Tappat nyckeln till lägenheten, ring Certego som har huvudnyckel, du får betala för utryckningen.
Styrelsen
Birgitta Rydolw, 073-535 12 82
Sören Jansson, 070-699 02 31
Agneta Ekström, 070-305 80 63
Bo Hellman, 073-961 40 38
Camilla Dolk, 072-016 16 68
Felicia Alriksson, 070-754 42 76
My Henstam, 070-286 42 12
Leverantörer
Boservice, jour dygnet runt, 018-18 74 01
Lyftservice, jour dygnet runt, 018-12 60 60
Köksmiljö, dagtid vardagar, 018-13 59 01