Valberedning

Valberedning väljs på ordinarie föreningsstämma. Mandatperioden är ett år. En delegat utses till sammankallande.

Valberedningens uppgift är att ha inblick i styrelsens arbete samt att, allt efter behov, finna nya kandidater lämpliga för styrelseuppdrag.

Vid ordinarie föreningsstämma föreslår valberedningen kandidater till val för styrelseuppdrag. Valberedningen ger också, vid samma tillfälle, förslag till val av revisorer.

Nuvarande valberedning valdes på föreningsstämman den 23 november 2023 enligt följande:
Gunnar Nygren, sammankallande, 4 B, 070-537 38 46
Olle Söder, 4 D,
Maud Fries, 4 D, 076-947 75 50

_______________________________________________________________

Är du intresserad av styrelsearbete eller vill föreslå någon annan, hör av dig till Gunnar, Olle eller Maud för information om detta uppdrag.

Vi ser fram emot din förfrågan och hoppas att ditt intresse kan leda till fortsatt gott arbete i föreningens styrelse.

Välkommen att kontakta oss.